Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Świerszczyk w kabinie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Świerszczyk w kabinie



    Marka: Skoda
    Model: Octavia
    Rok: 1998
    Wersja: GLX
    Typ: Liftback
    Silnik: 1.6 8V (Silnik AKL)
    Moc: 101KM
    Przebieg: 222000km
    Kolor: Bordo

    Wyposażenie i elektronika:
    * ABS
    * immo
    * airbag
    * el. lusterka
    * komputer pokładowy
    * blokada skrzyni biegów
    * centralny zamek
    * alarm

    Wnętrze:
    * welurowa tapicerka
    * nowe mieszki od ręcznego i lewarka biegów

    Wygląd zewnętrzny:
    * alufelgi 15" Borbet (Oryginał VW) 5x100, ET38, 6J

    Audio:
    * Sony X-plod CDX GT-24
    * 8 głośników:
    - Przód w zaślepkach lusterek- 2x tweeter oryginał Skoda
    - Przód w drzwiach- 2x 16,5cm oryginał VW (1E0 035 411)
    - Tył w drzwiach w zaślepkach koło klamek- 2x tweeter
    - Tył w podporach półki bagażnika- 2x Peiying PY-1385F 13cm, 2-drożne głośniki współosiowe 80w

    ZDJĘCIA:



    Z zewnątrz nie wygląda idealnie, ma jakieś tam ocierki, rysy itp praktycznie na każdym elemencie ale może dzięki temu większe prawdopodobieństwo że nie była mocno bita i przy okazji cała malowana. Za to wnętrze w stanie praktycznie idealnym...
    Rdzy nigdzie nie znalazłem a szukałem dokładnie :P

    Będę się starał regularnie uzupełniać pierwszy post o szczegóły i nowości.
    Nowa Octavia już wkrótce

  • #2
    Świerszczyk w kabinie

    odezwał się jakiś czas temu pewien świerszczyk w kabinie który aktywuje się na wolnych obrotach mojego traktora. został on już namierzony - mianowicie drganie dobiega z mechanizmu który znajduje się za schowkiem pasażera. zdemontowałem schowek ale jakoś nie zauważyłem dojścia do mocowania tego zespołu do karoserii - a jest on dosyć rozległy bo sięga aż do środkowej konsoli. po dociśnięciu tego zespołu do karoserii z dosyć nieznaczną siłą świerszczyk milknie zatem domyślam się iż trzeba by było dokręcić go do karoserii.

    zatem jak namierzyć miejsca połączeń tego zespołu do karoserii i jak się do nich dostać aby ubić raz na wieki tego świerszczyka

    Komentarz


    • #3
      Pewno tym "mechanizmem" jest mięszalnik powietrza. Zamocowany jest do przegrody a śruby znajdują się w komorze silnikowej, pod matą wygłuszającą. Swiergolić Ci tez może silniczek dmuchawy.

      Komentarz


      • #4
        świergolenie nie jest zależne od tego czy dmuchawa działa czy nie działa więc ten element wykluczyłem organoleptycznie dociskając cały ten zespół w stronę ściany grodziowej....pozostaje jedynie zanurkować pod maską i obadać temat mocowania. Wiesz może czy ta matę wygłuszającą da się bezinwazyjnie zdemontować na czas dokręcania śrub zespołu mieszalnikowego?

        Komentarz


        • #5
          Z tego co pamiętam to w macie w miejscu śrub wycięte są okrągłe otwory, przykryte zaślepkami z folii aluminiowej. Maty wygłuszającej napewno nie trzeba demontować.

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X